"Sevişmek Varsa Ben Yokum"




2011 Best Model Of Turkey birincisi Tuğba Melis Türk'ten samimi itiraf.


2011 Best Model Of Turkey birincisi Tuğba Melis Türk, Yeşilyurt Alışveriş Merkezi'ndeki tanıtımda açıklamalarda bulundu. Yarışmadan önce rol aldığı 'Cehennem' adlı filmdeki sevişme sahneleri dikkat çeken Türk,"Bir daha böyle filmlerde oynamam" dedi.

Demet Evgar'ı çok beğendiğini söyleyen Türk, hayalini de açıkladı: "Kenan İmirzalıoğlu ile birlikte oynamak isterim. Tam bir Kenan hayranıyım.

NASIL ZAYIF KALDIĞINI DA ANLATTI

2011 yılının Türkiye güzeli seçildikten sonra kariyerine oyunculukla devam eden Tuğba Melis Türk, her kadın gibi kendisinin de kilo sorunu olduğunu söyledi. Manken olmadan önce çok kilolu olduğunu itiraf eden Türk, sıkı diyetlerle zayıflayamadığını söyledi. "Günde 8 öğün yiyirek 14 kilo verdim" diyen Tuğba Melis Türk sözlerine şöyle devam etti:

KARARLI OLACAKSINIZ

"Ben Türkiye güzeli seçilmeden önce çok sıkı bir diyet yaptım. 14 kilo fazlam vardı. Günde en az 8 öğün yiyerek kilo verdim. Belki inanması zor ama canım ne isterse yedim. Ben diyet tecdübelerimden sonra şunu anladım kilo önce beyinden veriliyiyor. Kendinizi bastırarak asla kilo veremezsiniz. Bu işte kararlı olacaksınız. Tatlı da yedim, börek de... Ancak bu işin sırrı şudur: Canınızın istedğinden bir tabak dolusu yemeyin. Porsiyonlarınızı küçültün. Hala da bu şekilde yiyorum ve şu an 54 kiloyum. Bu şekilde yiyerek 68 kilodan 54'e düştüm."

Sabah : http: //www.sabah.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder