Gökçek'in rakı masasındaki fotoğrafı twitter'ı karıştırdı





İ.Melih Gökçek'in rakı masasındaki fotoğrafı twitter'ı karıştırdı

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'i rakı masasında gösteren bir fotoğraf twitter'da paylaşılınca, sosyal medyada hararetli bir tartışma başladı.
Her bugün öğlen saatlerinde “Zeyneb” adlı kullanıcının Twitter’da  “masum değiliz hiçbirimiz” başlıklı bir tweetiyle başladı. Tweete bir de fotoğraf eklenmişti. Fotoğrafta Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek bir rakı masasında arkadaşlarıyla sohbet ederken görülüyordu.

“Zeyneb” adlı kullanıcı bu tweet’i Melih Gökçek’in twitter hesabına göndermeyi de ihmal etmedi. Zaten kıyamet de bundan sonra koptu. Gökçek, ani bir tepkiyle ve büyük harflerle “BU FOTOĞRAF FOTOMONTAJDIR. DÜZELTME YAPIP ÖZÜR DİLEMEZSENİZ SAVCILIĞA VERİRİM. İHTAREN BİLDİRİYORUM...CEVAP BEKLİYORUM” yazdı. Bundan sonra “Zeyneb” adlı kullanıcı önce özür diledi; Melih Gökçek ise “Özür dilemek fazilettir. Seni kutluyorum ve affediyorum” yazdı. Ancak bu süre içinde fotoğraflı tweet yalnızca kullanıcının hesabından 20 kez tweetlendi. 10 kez de favori listesine dahil edildi.

Bunlar olurken Melih Gökçek’in rakı masasındaki fotoğrafı, Gökçek taraftarları ile durumu komik bulanlar arasında tweet çekişmesine döndü. Örnegin Gökçek taarftarı olduğu anlaşılan biri “Başkanım özürden anlamaz bunlar. Verin mahkemeye. Başkentimizin başkanına hakaret etmek böyle kolay olmamalı.” yazarken karşılığında “böyle bir fotograf için insanları mahkemeye veririm diye tehdit mi ediyorsunuz? sizin mizah anlayışınız yok mu?” yorumları gelmeye başladı.

“Zeyneb” adlı kullanıcı ise “özrünün gerekçelerini renkli cümlelerle sıralamayı ihmal etmedi: “Google’a girip bu gorseli buldum, kusura bakmayin dememin sebebi de savcilkla ugrasmamak icindi haksiz yere icerde olanlara benzemek istemem... kendi halinde bir ogrenci oldugum icin geri vites yapmak durumunda kaldim savcilikta degil okulda olmak isterim... Melih gokcekten ozur dilemek zorunda kaldim savciliga verir diye ya gercekten kendimi bi kanalizasyon cukuruna atmak istiyorum” tweetlerini de özrünün arkasından sıraladı.

Ancak “Zeyneb”in bu habern yazıldığı sırada attığı bir tweet tek bir fotoğraftan bile nasıl fırtına kopabileeceğini gayet iyi gösterdi: “Siyasetten neden nefret ettigimi bugun bir kez daha anladim, gelen mentionlar hem cok komik hem beni gercekten anlayanlar var tesekkur ederm”Haber: ENİS TAYMAN - enis.tayman@radikal.com.tr / Arşivi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder