Tuba Ekinci: "Benim erkek arkadaşlarımın Tarkan'dan neyi eksik"

Ünlü şarkıcı Tuba Ekinci, pop-star Tarkan’ı topa tuttu. 'O starsa bu ülkenin bir sürü starı var' diyen Ekinci, 'Erkek arkadaşlarımın Tarkan'dan neyi eksik?' diye sordu.
Tuba Ekinci, bir süre önce Altın Kelebek ödül töreninde sahneye fırlayarak o esnada ödülünü alan Tarkan'a zor anlar yaşatmıştı. Ekinci'nin sorduğu sorulara sinirlenen Tarkan, sahmeyi terk ederek tepki göstermişti. İşte bu yaşananlar hakkında konuşan Tuba Ekinci, Tarkan'a ağır eleştirilerde bulundu.

'SANATÇININ KENDİNE KASMASINA KARŞIYIM'
Show TV ekranlarında Saba Tümer'in programına katılan Tuba Ekinci, sahneye fırlamalık olsun diye çıkmadığını belirterek 'Ben bu ülke vatandaşının, sanatçısına olan ilgisini bildiğim için sanatçıların kendini kasmasına karşıyım. Yani Tarkan'da olsa bu böyle olsun ama benim elimde değil. Ancak bir patron olabilirsem bunu sanatçıma aşılarım' dedi.

'TARKAN'I ÇOK POF POFLADIK' 
Avrupa'da bu işi yapanların kariyerinden çok çabuk men edildiğini ifade eden Ekinci, 'Eğer çok iyi değilsen senden sonra gelenler seni geçiyor. Bir ara Jeniffer çok popülerdi hemen ardından Beyonce'yi çıkardılar. Beyonce'nin arkasından ise Rihanna'yı. Tarkan şu anda hala Tarkan'sa halkın onu çok sevmesindendir. Onu her zaman pof pofladık. Herkes benim için gelsin ben yokmuş gibi davranayım gibi hareketler… Ben Tarkan olsan bunu değiştiririm' şeklinde konuştu.

'BENİM ERKEK ARKADAŞLARIMIN TARKAN'DAN NEYİ EKSİK'
Sözlerinin Tarkan tarafından anlaşılacağını da belirten Tuba Ekinci, 'Beni dinliyorsa anlıyordur. Ben de bu işi yapıyorum ve ne kadar kapanırsam sorunlu bir insan oluyorum. Ne kadar sosyalleşirsem o kadar tatlı bir kız oluyorum. Herkesin kendine göre bir elektriği vardır. O starsa bu ülkenin bir sürü starı var. Tarkan sesine ve sevdiklerine dua etsin. Tarkan sonuçta bir Tarkan. Benim erkek arkadaşlarımın neyi eksik ondan' ifadelerini kullandı. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder