Seher Şeniz, hep çıplaklıktan utanarak soyundu

1992'de intihar eden bir dönemin ünlü dansözü Seher Şeniz, hayatına giren hiçbir erkekle aydınlıkta sevişemediğini söylemişti.

14 Mayıs 1992'de onu evinde ölü buldular. Yüzlerce hap ve iki şişe viski içerek intihar etmişti. Geriye bir mektup bırakmıştı: "Nihayet bu iğrenç dünyadan gitmeyi başardım. Ölmenin, ölmeye çalışmanın bu kadar zor olduğunu söyleselerdi alay ederdim. 15 yaşında anladım insanların ne mal olduğunu. Ben fahişe olmak için yaratılmamışım, hassas ve duygusalım. Öldüğümü kimse bilmesin. Peruklarımı yakıp, küllerini savurun. Müslüman geleneklerine göre gömülmek istemiyorum. Beni beyaz bir bornoza sarıp her yerimi kapatın o kadar"

Seher Şeniz'in yaşam öyküsü böyle noktalanmıştı. Komşularına "Avrupa'ya gidiyorum" demiş ama ölüm yolculuğuna çıkmıştı. O sıra dışı kadınlardan biriydi. Karşımıza hep çıplak çıktı. Ama çıplaklıktan utandığını çok az kişi bildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder