O Ses Türkiye'de Halkın Birincisinden Çarpıcı Sözler




Kenan Erçetingöz ile Yüz Yüze programına konuk olan O Ses Türkiye'nin yıldızlarından Ayda Mosharraf Çarpıcı açıklamalarda bulundu...

Bu zamana kadar en büyük desteği annesinden aldığını söyleyen Ayda'ya, Erçetingöz 'Annen dışında, sana gel senin elinden tutalım. Sana şöyle yaparız böyle yaparız diye yanına yanaşanlar oldu mu? ' diye sordu... Mosharraf "Nasıl bir insan olduğunu öğreniyor insan ve sonra ona göre davranıyorsun ' diye konuştu...

Bunun üzerine Kenan Erçetingöz, 'Ben de ismini vermiyorum o arkadaş daha önce de Hülya Avşar ile anılmıştı... Ama öyle bir şey olmamıştı. Bir takım insanları kullanarak bir yerlere gelen bazı tipler var... Tabiki bunlar senin bilmediğin konulardı' dedi...

Ayda Mosharraf da buna karşılık, 'Evet bilmiyordum. Biraz safız...Fazla inanıyorum insanlara, o benim hatam... Ama artık duvarlar koymaya başladım... Az çok insanların nasıl olduğunu anlıyorum artık" şeklinde konuştu.

O Ses Türkiye Ayda Mosharraf Rüzgarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder