Göğüslerimi açtım, çünkü saftım!



Ünlü dizi oyuncusu üç yıl önce rol aldığı sinema filminde göğüslerini açtığı sahne hakkında ilk kez konuştu.

 ingiltere’de ITV kanalında yayınlanan Downton Abbey adlı diziyle şöhreti yakalayan Jessica Brown Findlay; 2010 tarihinde rol aldığı ve bir sahnesinde giysilerini kaldırıp göğüslerini açtığı Albatross adlı film hakkında "Toyluktan, acemilikten başka bir şey değildi" diye konuştu.

23 yaşındaki Findlay’in oynadığı karakter; filmin bir sahnesinde sigara almak için markete giriyor. Satış görevlisinin "yaşının sigara almaya uygun olduğunu kanıtlaman gerek" ısrarı üzerine Findlay’in oynadğı karakter de tişörtünü kaldırıp göğüslerini gösteriyor ve "Bu yeterince iyi mi" diye yanıt veriyor.


Findlay, Radio Times’a verdiği röportajda "Dürüst olmak gerekirse, Albatross benim toyluk zamanıma denk geldi ve o zamanlar "hayır" diyebileceğimi bilmiyordum" diye konuştu.

Findlay o sahne hakkında da "Neler olabileceği hakkında bir fikrim yoktu ve beni o sahnede sırtımdan çekeceklerini sanıyordum" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder