Songül Karlı'nın derdine bak!

ÇAPTAN DÜŞÜP HABER OLAMAMA KAYGISI SARDI

Ünlü türkücü Songül Karlı, katıldığı bir TV programında özel hayatına dair ilginç açıklamalar yaptı:

"Eşim Metin'in her gece yatmadan önce ayaklarını öperim. O da beni sabah ayaklarımı öperek uyandırıyor", "3 kez hamile kaldım, ama istemedim. Sonuncusunu dünyaya getirmediğime pişman oldum", "Yüzümde botoks dışında estetik yok. Göğüslerimi 1,5 yıl içinde 3 kez küçülttüm. Çünkü çok büyüklerdi", "Eşim kıyafetlerime karışıyor. Geçen kış mini bir elbise ile yayına çıktığımda yönetmeni arayıp 'Çabuk o elbiseyi çıkartsın. Yoksa bacaklarını kırarım' dedi. Elbiseyi değiştirdim. Bu kez 'Böyle akıllı ol işte' diye mesaj attı. Akşam evde biraz tartıştık. Metin'i çok seviyorum. Bunu ona çok söylemiyorum. Bana kızıyor. Ama ihanete uğrarsam 1 saatte boşanırım"





'Songül Karlı'yı haber olamama kaygısı sardı!


Songül Karlı durup dururken neden birbirinden ilginç açıklamalar yapma gereği duydu? Eşinin elbiselerine bile karıştığını söyleyip özel hayatlarına dair bu kadar detay vermesindeki tutarsızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok basit, reklam… Televizyonda tutunabilmek, daha fazla haber olabilmek için bunu yapıyor. Songül'ü yıllar öncesinden tanırım; mütevazı, yüzü kızaran, bu tarz konularda konuşamayan birisiydi. Göğüslerinden tutun da eşiyle muhabbetlerine kadar her şeyi anlattı. Çok gereksiz açıklamalar bunlar. Sanırım belli bir yaştan sonra çaptan düşüp haber olamayacağım kaygısı yaşıyorlar. Songül Karlı gibi iyi bir halk müziği sanatçısına yakıştıramıyorum böyle açıklamalarını.

SİNAN ÖZEDİNCİK / SABAH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder