Seda Gülşen'e aşıkmış!



Mor renk spor ayakkabıları ayağına geçiren Önder yeni single hazırlığında olduğunu belirterek, “Bizim totemimiz var aslında. Albüm çıkmadan fazla detay veremiyoruz yoksa sürprizi bozulur” dedi.

 Çalıştığı besteci ve aranjörleri sır gibi saklayan Önder, “İlk önce single’ımız çıkacak ardından albüm. Pop olacak ama ben sezonluk şeyleri sevmiyorum, daha kalıcı olacak. Yazın albüm çıkarıp 3 aylık popüler olan şarkılardan olmayacak. Sezonluk işler bana göre değil ” dedi. “Sahnede beni dinleyen herkes Arabesk istiyor” diyen Seda Önder, “Ben de seviyorum Arabeski, İbo’dan (Tatlıses), Orhan’dan (Gencebay), Gülşen’den söylüyorum.

BEN GÜLŞENCİYİM ZATEN

Ben Gülşenciyim zaten ! Aşığım Gülşen’e, albümleri efsane oldu. Hala arabamda dinlerim” dedi. Repertuarının geniş olduğunu söyleyen Önder, “Kendi şarkılarımın yanı sıra Bergen, Kibariye, Gülden Karaböcek’ten istek gelirse onları da okuyorum” diye konuştu. Arabeski sevmesine rağmen pop albümle çıkacak olmasını güzel şarkıcı Seda Önder, “Herkesin bir tarzı var, 5′inci 6′ıncı albümde belki ben de Arabesk şarkılardan oluşan cover albüm yaparım” dedi. (Sözcü.com.tr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder