Ben her gece eşimin soyunmasını izledim!



Ertuğrul Özkök hayatına dair çok konuşulacak açıklamalarda bulundu. İşte o itiraf...

TV 8 ekranlarında yayınlanan ve Seda Sayan’ın sunduğu Seda Sultan programına konuk olan Hürriyet gazetesi yazarı Ertuğrul Özkök hayatına dair çok konuşulacak açıklamalarda bulundu.

Giyimine ve sağlığına çok dikkat ettiğini kaydeden Özkök, her sabah ışık ayarı yapılmış boy aynasından kıyafetini kontrol ettiğini söyledi.

HER GECE EŞİMİN SOYUNMASINI İZLİYORUM

Eşi Tansu’nun ise kendisini çok kıskandığını anlatan Ertuğrul Özkök, ‘Ben her gece karımın soyunmasını izliyorum. İtiraf ediyorum; hayatım boyunca her gece yatarken onun soyunmasını izleyerek geçirdim. Bana hep müthiş bir estetik ve kadınlık defilesi yaptı soyunurken’ diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder