"Miss gibi olmak için 20 kilo verdim"



Duru gülüşü ve muhteşem fiziğiyle Türkiye'nin en güzel kızı seçilen Açalya Samyeli Danoğlu, kraliçelik tacını devretmeye hazırlandığı bu günlerde HT Magazin'e konuştu. Danoğlu kıyasıya rekabetin yaşandığı yarışmayı akışına bıraktığını ve kraliçelik ihtirasına kapılmadığını söyledi.

- Türkiye'nin son güzellik kraliçesisin. Herkes de senin bu unvanı fazlasıyla hakettiğini söylüyor. Peki sana göre güzellik kavramı nedir?
Klasik olacak ama güzellik hem bir bütündür hem de görecelidir. İnsanın gülüşü, oturması kalkması, insanlarla iletişimi ve daha birçok her şey güzelliği oluşturan unsurlardır. Dış görünüm önemli ama bütün her şeydir.
- Güzelliği bir bütün olarak tanımladın ve güzelliği oluşturan bazı unsurlar saydın. Sence bu saydıklarından hangilerini barındırıyorsun kendinde?
(Gülüyor). Beni Miss Turkey jürisi değerlendirdi. Kendim için bir değerlendirme yapmam yanlış olur. İnsanlara karşı her zaman duyarlı olduğumu düşünüyorum. Doğru olmaya çalışıyorum. Bunu başkaları değerlendirsin. 'Ben böyleyim şöyleyim' demek şık olmaz.
- İyi bir insan mısın her şeyden önce. Kendini sorgular mısın neyi doğru neyi yanlış yaptım diye?
Evet çok sorguluyorum kendimi. Geceleri yatağıma uzandığımda gün içinde neyi yanlış, neyi doğru yaptığımı hep düşünürüm.

- Samimi misin peki bu özeleştiriyi yaparken?
Hem de çok fazla. Özeleştirinin başka türlü hiçbir anlamı olmaz. Çok objektifim.
- Şöhret kavramı senin için geçmişte ne ifade ediyordu şimdi ne düşünüyorsun? Düşlediğin gibi bir şey mi tanınır olmak?
Çok fazla şöhret olduğumu düşünmüyorum. Yarışmadan sonra insanların ilgisinin üzerime yoğunlaştığı doğru ama aşırı şöhretli biri değilim. İlgi arttı haliyle.
- Tatsız bir deneyim yaşadın mı tanındıktan sonra sektöre dair?
Olumsuz birçok şey söyleniyordu ama şimdiye kadar çok olumsuz şeyler yaşamadım. İnsanlar genelde olumlu tepkiler veriyor.
- Sen nasıl sürdürüyorsun peki hayatını?
Gayet normal bir yaşam sürüyorum. Ailemle birlikteyim. Dizi setine gidiyorum, mankenlik yapıyorum.
- Yarışmadan sonra yaşanan süreçte seni neler yordu?
Okuluma eskisi gibi devam edemedim. Adapte olamadım. Bu beni yordu ve üzdü. Zaten hal ve hareketlerine dikkat eden bir insandım ama üzerime artı bir sorumluluk yükü bindi. Her şeyim mercek altına alındı. Attığım her adım gözlemlenince daha dikkat etmeye başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder