İzmirli lolita İstanbul'a geliyor.

Moda tasarımı okuyan İzmir'li lolita Merve Çelik, kısa sürede aranan modellerin arasına girmeyi başardı...

Moda tasarımı okuyan İzmir'li lolita Merve Çelik, kısa sürede aranan modellerin arasına girmeyi başardı ve lolitaya İstanbul yolu göründü.

Duru ve zinde güzelliğini spora borçlu olduğunu söyleyen güzel, bu tutkusunu şu çümlelerle anlatıyor: "Spor yapmayı çok severim, çok küçük yaşta başladım spor yapmaya ve 6 yaşında Jimlastik yaptım bunu 3 sene devam ettirdim. Kick boxs, fitness, pilates ve voleybolla ilgilendim. Her türlü sporu yapıyorum aslında spor benim herşeyim diyebilirim.

Merve Çelik İzmir Salih İşgören Lisesi'nde moda okuyor. En büyük dileği ise ünlü bir modacı ve model olmak.

Hem modacılığı hem de modelliği aynı ayna yürütmek ve idealinin kendi tasarımlarını podyumda sergilemek olduğunu söyleyen genç ve güzel moda tasarımcısı adayını, önümüzdeki günlerde İstanbul'da ne gibi heyecanların beklediği şimdiden takipçilerinin merak konusu oldu bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder