Okan Sumru ile naparken yakalandı.

Okan Çabalar ile Sumru Yavrucuk, önceki akşam gözlerden uzak bir balıkçıda buluştu. Çabalar’ın bir ara Yavrucuk’a “Benim olacaksın Sumru” dediği duyuldu.

Baş başa yemek
 
“Yalan Dünya”nın Bünyamin’i Okan Çabalar ile en son “Fatmagül’ün Suçu Ne?” dizisiyle ekrana
gelen Sumru Yavrucuk, önceki akşam Anadolu Yakası’ndaki gözlerden uzak bir balıkçıda buluştu.
Mekanın Boğaz’a nazır bahçesinde baş başa yemek yiyen ikilinin yakınlığı dikkat çekti.
 
Sarmaş dolaş yürüyüş
 
Daldıkları koyu sohbet nedeniyle görüntülendiklerini fark etmeyen ikilinin yemek keyfi yaklaşık üç
saat sürdü.
Bir ara Çabalar’ın, kendinden 19 yaş büyük oyuncuya “Benim olacaksın Sumru” dediği duyuldu.
İkili, mekandan birbirlerine sarılmış halde ayrıldı.
 
 
O beni ikinci kez doğuran kadındır
 
Okan Çabalar, bir röportajında Sumru Yavrucuk’un hayatında çok özel bir yere sahip olduğunu ,
söylemişti: “O, beni ikinci kez doğuran kadındır. O benim hayatımda çok çok özel bir yere sahip, ben
de onun için özelim.” 
 
Behlül AYDIN / Hürriyet
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder