Gamze Özçelik, Fatih'in en genç kadını oluyor! - Bayan Blog


Güzel oyuncu ve sunucu Gamze Özçelik yeni dizisi Fatih ve özel hayatı hakkında samimi açıklamalar yaptı..

Maria Claire’ye konuşan Gamze Özçelik yeni sevgilisi hakkında da ilk kez konuştu..

İşte o samimi röportaj;

Doğum tarihini görünce çok şaşırdım. Meğer ne kadar küçükmüşsün bu sektöre girdiğinde.
- Evet, neredeyse 15 yıl olmuş. 30 yaşındayım şimdi.

O halde 20 yaşındayken epey ünlüydün.
- Tabii... Çok garip şekilde bu sektörde çalışmaya başlar başlamaz tanındım, ama çok da çalıştım. Ben bile çoğu zaman hatırlamıyorum yaptığım işleri.


Yıllar sonra yeni bir diziye başlıyorsun. Neler hissediyorsun?
- Bir dönem çalışmasında rol almayı hep çok istemiştim. Yabancı dönem dizilerini de mutlaka takip ederim. Biraz evrene enerji yollamışım gibi oldu. Bakalım, inşallah alnımızın akıyla çıkarız. Ben umutluyum.

Gamze Özçelik, Fatih'in en genç kadını oluyor! - Bayan Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder