Burcu Biricik’ten açıklama "Benim amcam değildi."

 ‘Amcam enkaz altında’ yazan Burcu Biricik’ten açıklama

Oğuzhan Uğur'un paylaşımının altına "Amcam enkaz altında kaldı" diye yazan oyuncu Burcu Biricik Instagram hesabından açıklama yaptı.




Oyuncu Burcu Biricik de amcasının depremlerin ardından enkaz altında kaldığını söyleyerek yardım istedi.

Takipçisi için yardım çağrısında bulunduğunu söyleyen oyuncu, “Dün sette hızlıca iki kayıt arası gelen yardım çağrılarını yönlendirmeye çalışırken bir gencin amcasıyla ilgili mesajını da hızlıca yönlendirdim. Benim amcam değildi yani. Gerçi ne fark eder” ifadelerini kullandı.

Burcu Biricik Acil yardım çağrısı.

Burcu Biricik hayranları yıkıldı.Kanal D doğruladı.

Acun Ilıcalıdan tv8 ve Exxen için deprem sonrası yeni kararlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder