İmam camide bir kadınla basılınca ne dedi.

İmamın eşi kocasını Cami içinde bir kadın ile basınca olanlar oldu.

 Olay, Karabük'e bağlı Sipahiler köyünde meydana geldi. Sözcü yazarı Saygı Öztürk'ün bugünkü köşe yazısında yer alan bilgiye göre, İmam Yusuf Ziya S.'nin caminin üst katında bulunan odasında bir kadınla baş başa olduğu eşinin baskın yapmasıyla ortaya çıktı. 

Olay jandarmaya intikal ettirildi, tutanak tutuldu. Eşi de imam hakkında şikayetçi oldu. İmamın kayınbabası, Yeniden Refah Partisi Yozgat İl Başkanı Nihat Kayhan da olayı il müftülüğüne bildirmesi üzerine soruşturma açıldı.


İmam Yusuf Ziya S.'yi camide yakalayan 23 yaşındaki eşi A.S, jandarmaya verdiği ifadede olayı şöyle anlattı: 

“Eşim Yusuf Ziya S.'nin imamlık yaptığı camiye namaz saatleri dışında uzun süreli gidip gelmemesi ve hemen hemen her geceyi camide geçirmesi üzerine şüphelenmeye başladım. 10 Kasım 2022 günü 17.30 sıralarında görev yaptığı camiye gittim. Caminin ikinci katına dışarıdan giriş yaptığımda içeriden televizyon sesi duydum. Sesin geldiği yerin camları gazete ile kaplıydı. Odanın, cemaat az olduğu için kışın namaz kılınan yer olduğunu tespit ettim. İçeri girmek için kapıyı çaldım, açan olmadı. Televizyon sesi kesildi, içerde toparlanma sesleri geldi. Camlara yapışık olan gazete aralarından bakmaya çalıştım. ‘Kapıyı açmazsanız kıracağım. Size zarar vermeyeceğim' diye bağırdım.

'Rümeysa Kapıyı Aç'

Kapı açılmayınca yerde bulunan boya kutusunu kapıya fırlattım. Boya etrafa saçıldı ama cam veya kapı zarar görmedi. Daha sonra eşim imam Yusuf Ziya S. bulunduğum yere geldi. Eşimin daha önceden beni aldattığından şüphelendiğim için ona hitaben, ‘İçerde bir kadın olduğunu biliyorum. Açın kapıyı' dedim. Eşim içeriye hitapla ‘Rümeysa kapıyı aç' dedi. Fakat Rümeysa isimli şahıs ısrarla kapıyı açmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder