Meryem Uzerli güzellik sırları neler.


Muhteşem Yüzyıl dizisiyle oldukça popüler olan, ardından geçirdiği Tükenmişlik Sendromu yüzünden diziyi yarım bırakarak ülkesine dönen Meryem Uzerli, yeni bir proje ile çok kısa bir süre sonra yeniden Türkiye'ye dönmeyi planlıyor.

Geçtiğimiz gün küçük kızı Lara Uzerli'yi dünyaya getiren güzel oyuncunun cildine nasıl baktığını araştırdık.

Türkiye'ye gelene kadar hiç kuaföre gitmeyen Uzerli, saçlarını her zaman kendisinin kestiğini dile getiriyor.

Tavuk makası kullanarak saçlarını kesen güzel oyuncu, Türkiye'ye geldiğinde ise kuaföre gitmeye başlamış.

Cildine iyi bakan Uzerli, ara sıra çıkan sivilceleriyle oynamayınca daha kolay geçtiğine inanıyor.

Bu yüzden sivilce çıktığı zaman normal cilt bakımına devam ediyor.

Cildini nemlendirmeye özen gösteren Uzerli, nemlendiricisini yanında ayırmıyor.

Sabah akşam nemlendirici kullanan ve haftada bir kes nem maskesi yapan Uzerli, cildinin güzelliğini nemlendirmeye borçlu.

Eğer gece dışarıya çıkıyorsa bu makyajına eyelinerda ekliyor.

“Setimin olmadığı bir günde beş dakikada makyajımı yapıp çıkarım. Bu süre gece çıkacaksam 10 dakika olur” diyen Meryem Uzerli, fazla makyaj yapmadığı için cildini yormuyor.

Eskiden daha renkli makyajlar tercih ettiğini belirten Uzerli, artık sadelikten yana…

Kıyafetlerime aşırı önem vermiyorum ama dolabımda her tarza uygun bir şeyler var. Bol miktarda tişört, jean, özel ortamlar için elbiseler... En çok da minik şortlar

Nasıl hissedersem öyle giyiniyorum. Bazen insanlar bana bakıp, ‘keşke Meryem bizim gibi güzel giyinse’ diye düşünüyor olabilirler.

Ama bu benim ve o sabah nasıl uyanırsam öyle giyinirim. Mutlaka ‘Bu renk, şu renkle giyilir’, ‘Bununla şu iyi gider’ gibi şartlar ve kurallar koymuyorum.

Sadece bu konuda değil, hayatımda da ne kendime ne de çevremdeki insanlara kural koyuyorum. Yoksa mutlu olamam” diyor.

İstanbul’a gelene kadar her mevsimde dört-beş ayakkabım olurdu. Buraya gelince o kadar güzel ayakkabılar görmeye başladım ki sayıları birazcık arttı

Günlük hayatımda spor ayakkabılar, Birkenstock gibi sağlıklı terlikler giymeyi tercih ediyorum. (İnternethaber)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder